Isnin, 20 Disember 2010

RAWATAN YANG DISEDIAKAN DI PUSAT RAWATAN ALTERNATIF "AL-MANAP"

BATU KARANG
Bagi anda yang menderita penyakit Batu Karang , Sila hubungi kami bagi mendapat ubat dan rawatan segera. 

KENCING MANIS (Diebetes)
Penyakit Kencing Manis (Diebetes) dewasa ini ramai yang mengidap penyakit ini, Segera dapatkan ubat penyembuhan di pusat rawatan kami.

PENYAKIT SAKIT LUTUT
Dapatkan rawatan di tempat kami bagi menghilangkan penyakit lutut anda, Insyaallah akan segera sembuh.

PENYAKIT LUMPUH (STROKE)
Segeralah mendapatkan rawatan di tempat kami, Insyaallah kami akan merawat anda sehingga sembuh.

AKUPUNTUR (ISLAM)
Umumnya rawatan akupuntur masih lagi kurang mendapat sambutan walaupun keberkesanan kaedah ini telah terbukti melalui beberapa kajian yang telah dijalankan. Negara China misalnya, mempunyai lebih daripada 500,000 ahli terapi akupuntur manakala di negeri Jepun pula mempunyai lebih daripada 30,000 pengamal akupuntur. Sementara itu terdapat juga segelintir pengamal akupuntur Jerman dan Peranchis yang mengamalkan kaedah ini secara sepenuh masa. Kaedah ini semakin hari semakin berkembang seiring dengan perkembangan pesat teknologi dalam perubatan moden. Hal ini kerana rawatan rawatan akupuntur sebenarnya mampu mengubati pelbagai penyakit yang tidak dapat dirawat dengan kaedah moden. Kaedah moden lebih cenderung menggunakan cara pembedahan dan dadah sebagai jalan penyelesaian bagi merawat sesuatu penyakit.

Rawatan Akupuntur (Islam) iaitu satu kaedah yang kami gunakan dengan cara menusuk jarum akupuntur kepada pesakit sambil membaca ayat-ayat al quran yang berkenaan dengan penyakit, contohnya penyakit hati kami membaca serta rudyah membaca surat al baqarrah ataupun al fatehah dgn cara kami.

ANDA BOLEH MENCUBA RAWATAN AKUPUNTUR (ISLAM) DI TEMPAT KAMI. SEMOGA ANDA SIHAT DENGAN KAEDAH RAWATAN KAMI.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan